ארטיום דולגופיאט : Hukxcqirzgxjxm - המתעמל הישראלי ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב היום (א') בתרגיל הקרקע באולימפיאדת טוקיו 2020.

ארטיום דולגופיאט : Hukxcqirzgxjxm - המתעמל הישראלי ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב היום (א') בתרגיל הקרקע באולימפיאדת טוקיו 2020.. אבל דווקא המתעמל האנונימי יחסית הפך לראשון. מדליית זהב לישראל בהתעמלות נרי וייס , 01/08/2021 11:38 בפעם השניה בהיסטוריה ספורטאי ישראלי זכה במדליית זהב באולימפיאדה. רק הבוקר, כשארטיום התחרה על המזרן, היו לו 7,500 עוקבים בחשבון האינסטגרם שלו. המתעמל הישראלי ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב היום (א') בתרגיל הקרקע באולימפיאדת טוקיו 2020. הוא קיבל 14.933 נקודות בתרגיל שביצע בגמר.

כפי שאתה מכיר את ארטיום, איך הוא יסתדר עם כל תשומת הלב ויצליח להתמודד עם החשיפה התקשורתית בחזרה לארץ? פרופיל מלא, כתבות, סרטונים, דעות וכל העדכונים החמים מרוכזים באתר. המתעמל הישראלי ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב היום (א') בתרגיל הקרקע באולימפיאדת טוקיו 2020. מדליית זהב לישראל בהתעמלות נרי וייס , 01/08/2021 11:38 בפעם השניה בהיסטוריה ספורטאי ישראלי זכה במדליית זהב באולימפיאדה. Reuters כלל לא ידע שהוא יהודי | צילום:

3qvjpcdbvpjmnm
3qvjpcdbvpjmnm from img.mako.co.il
פרופיל מלא, כתבות, סרטונים, דעות וכל העדכונים החמים מרוכזים באתר. הזכייה של ארטיום דולגופיאט במדליית הזהב בתרגיל הקרקע באולימפיאדת טוקיו היא חדשות טובות לענף, שצפוי ליהנות. מדליית זהב לישראל בהתעמלות נרי וייס , 01/08/2021 11:38 בפעם השניה בהיסטוריה ספורטאי ישראלי זכה במדליית זהב באולימפיאדה. ארטיום דולגופיאט | באדיבות המשפחה. ארטיום דולגופיאט הישראלי, המועמד המוביל לזהב בגמר הקרקע, עלה רביעי עם דרגת קושי גבוהה (6.600) וסיפק שתי נחיתות לא חלקות, גם אחרי טריפל צוקהארה. קרא הכל על ארטיום דולגופיאט באתר גלובס: הוא קיבל 14.933 נקודות בתרגיל שביצע בגמר. ארטיום דולגופיאט (עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל) ואם כל זה לא הספיק, אז דולגופיאט ראה גם את אחד מהפייבוריטים לזכייה בזהב, קרלוס יולו, מסיים את דרכו בתחרות.

הבן שלי, כמוני, הוא בן אדם צנוע מאוד.

דולגופיאט הוא מדליסט הזהב השני של ישראל במשחקים האולימפיים אחרי הגולש. רוצה לחבק אותו ולהגיד לו שינוח. ארטיום דולגופיאט | באדיבות המשפחה. מדליית זהב לישראל בהתעמלות בפעם השניה בהיסטוריה ספורטאי ישראלי זכה במדליית זהב באולימפיאדה. קרא הכל על ארטיום דולגופיאט באתר גלובס: ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בטוקיו 2020 קפץ לשמיים: הבן שלי, כמוני, הוא בן אדם צנוע מאוד. כנראה שלא הרבה, כך שגם הזכיה של ארטיום דולגופיאט בזהב, כנראה העלתה לו את כמות העוקבים ברשתות החברתיות. הוא קיבל 14.933 נקודות בתרגיל שביצע בגמר. גבירותיי ורבותיי, הוא עשה את זה: ארטיום אתה אלוף, עשית היום היסטוריה ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע. הזכייה של ארטיום דולגופיאט במדליית הזהב בתרגיל הקרקע באולימפיאדת טוקיו היא חדשות טובות לענף, שצפוי ליהנות.

רק הבוקר, כשארטיום התחרה על המזרן, היו לו 7,500 עוקבים בחשבון האינסטגרם שלו. אתה הבן שלי, אתה אלוף העולם: ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע. בשנת 2009, כשהיה בן 12, החליטו הוריו של ארטיום לעלות לישראל, בעקבות המצב הכלכלי הלא פשוט באוקראינה. הוא קיבל 14.933 נקודות בתרגיל שביצע בגמר.

ארטיום ×
ארטיום ×"ול×'ופיאט Forbes Under 30 from forbes.co.il
פרופיל מלא, כתבות, סרטונים, דעות וכל העדכונים החמים מרוכזים באתר. אבל דווקא המתעמל האנונימי יחסית הפך לראשון. הזכייה של ארטיום דולגופיאט במדליית הזהב בתרגיל הקרקע באולימפיאדת טוקיו היא חדשות טובות לענף, שצפוי ליהנות. ארטיום דולגופיאט הישראלי, המועמד המוביל לזהב בגמר הקרקע, עלה רביעי עם דרגת קושי גבוהה (6.600) וסיפק שתי נחיתות לא חלקות, גם אחרי טריפל צוקהארה. דולגופיאט הוא מדליסט הזהב השני של ישראל במשחקים האולימפיים אחרי הגולש. בשנת 2009, כשהיה בן 12, החליטו הוריו של ארטיום לעלות לישראל, בעקבות המצב הכלכלי הלא פשוט באוקראינה. Israel's national anthem 'hatikva' played at olympics moving moment at tokyo olympics as israeli national anthem play during gold medal ceremony for israeli gymnast artem dolgopyat. איגוד ההתעמלות בישראל israel gymnastics.

דולגופיאט עם המדליה | צילום:

ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בטוקיו 2020 קפץ לשמיים: כנראה שלא הרבה, כך שגם הזכיה של ארטיום דולגופיאט בזהב, כנראה העלתה לו את כמות העוקבים ברשתות החברתיות. המתעמל הישראלי ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב היום (א') בתרגיל הקרקע באולימפיאדת טוקיו 2020. בניגוד לשמות מוכרים כמו לינוי אשרם, שגיא מוקי וקטי ספיצ'קוב, סביר להניח שאם ארטיום דולגופיאט יעבור מולכם ברחוב לא תזהו אותו. דולגופיאט הוא מדליסט הזהב השני של ישראל במשחקים האולימפיים אחרי הגולש. ארטיום דולגופיאט בראש הפודיום עם מדליית הזהב על הצוואר ודגל ישראל מונף באולם. דווקא ארטיום דולגופיאט עמד במבחן שיריביו וגם חבריו למשלחת לא יכלו לו. Gettyimages) לאליפות אירופה בגלזגו ב־2019 הגיע מתעמל הקרקע ארטיום דולגופיאט עם רגל שנשברה זמן קצר לפני כן וטרם הספיקה להתאחות, וללא הכנה בכלל, וזכה במדליית כסף. בשנת 2009, כשהיה בן 12, החליטו הוריו של ארטיום לעלות לישראל, בעקבות המצב הכלכלי הלא פשוט באוקראינה. הוא גם יצא קלות מהמזרן, אבל סיים עם נחיתה מושלמת. אתה הבן שלי, אתה אלוף העולם: ארטיום דולגופיאט הישראלי, המועמד המוביל לזהב בגמר הקרקע, עלה רביעי עם דרגת קושי גבוהה (6.600) וסיפק שתי נחיתות לא חלקות, גם אחרי טריפל צוקהארה. כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות ארטיום דולגופיאט באתר כלכליסט, האתר הכלכלי המוביל בישראל!

דולגופיאט הוא מדליסט הזהב השני של ישראל במשחקים האולימפיים אחרי הגולש. המתעמל הישראלי ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב היום (א') בתרגיל הקרקע באולימפיאדת טוקיו 2020. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בטוקיו 2020 קפץ לשמיים: אתה הבן שלי, אתה אלוף העולם: זוהי מדליית הזהב השנייה לישראל באולימפיאדה בכל הזמנים.

Oitwsu Tzfdfqm
Oitwsu Tzfdfqm from i.ytimg.com
גבירותיי ורבותיי, הוא עשה את זה: מדליית זהב לישראל בהתעמלות בפעם השניה בהיסטוריה ספורטאי ישראלי זכה במדליית זהב באולימפיאדה. ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע. דולגופיאט עשה תרגיל מעולה ונהנה מיום חלש של שאר המתמודדים וקבע כי 'התקווה' תישמע לראשונה בטוקיו. הבן שלי, כמוני, הוא בן אדם צנוע מאוד. מדובר בישראלי השני שמגיע להישג הספורטיבי הבכיר ביותר לאחר גל פרידמן באתונה. ארטיום דולגופיאט | באדיבות המשפחה. בניגוד לשמות מוכרים כמו לינוי אשרם, שגיא מוקי וקטי ספיצ'קוב, סביר להניח שאם ארטיום דולגופיאט יעבור מולכם ברחוב לא תזהו אותו.

קרא הכל על ארטיום דולגופיאט באתר גלובס:

הוא קיבל 14.933 נקודות בתרגיל שביצע בגמר. ארוסתו של האלוף האולימפי ארטיום דולגופיאט: הבן שלי, כמוני, הוא בן אדם צנוע מאוד. ארטיום דולגופיאט בראש הפודיום עם מדליית הזהב על הצוואר ודגל ישראל מונף באולם. כנראה שלא הרבה, כך שגם הזכיה של ארטיום דולגופיאט בזהב, כנראה העלתה לו את כמות העוקבים ברשתות החברתיות. ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע. אבל דווקא המתעמל האנונימי יחסית הפך לראשון. דווקא ארטיום דולגופיאט עמד במבחן שיריביו וגם חבריו למשלחת לא יכלו לו. רק הבוקר, כשארטיום התחרה על המזרן, היו לו 7,500 עוקבים בחשבון האינסטגרם שלו. Reuters כלל לא ידע שהוא יהודי | צילום: Gettyimages) לאליפות אירופה בגלזגו ב־2019 הגיע מתעמל הקרקע ארטיום דולגופיאט עם רגל שנשברה זמן קצר לפני כן וטרם הספיקה להתאחות, וללא הכנה בכלל, וזכה במדליית כסף. דולגופיאט עם המדליה | צילום: ארטיום אתה אלוף, עשית היום היסטוריה

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama